sol=aktivitet?

Det borde vara så. Mår inte helt hundra. Kan inte sätta fingret på vad det kan vara. Men jag är lite hängig och känner mig inte alls pigg. Men att ligga inne nar det är fint väder är inte okey heller. Jag ger det en timme (två SATC avsnitt) sen blir det promenad.

Första dagen på jobbet igår. Gick suveränt. Kunde varit lite mer folk, men det drar väll igång snart. Hammerfall nästa fre lär betyda fullt upp. Men jag kommer nog trivas där. Gröna Lund är dock inte samma sak,. eller så är det det och så är det jag som känner att jag redan gjort det hela liksom. Schysst ställe att jobba på, men att konstant hänga där? jag vet inte.

Blir Sasha and Mimie reunionon ikväll. Får se hur det slutar.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0