Seafood days

Har verkligen blivit bortskämd sen jag kom hem, speciellt min mormor som igår bjöd på lyxlunch på NK och idag värsta skaldjursmiddagen. yummi. Sen ska det inte glömmas den otroligt spontanmiddagen på Gerda igår med rökta räkor  och Rosé. För övrigt börjar man ju sätta standarden på hur mkt rosé man ska dricka i sommar.

Ikväll blir det nog en liten runda ut, hur kan man inte vara sugen efter en dag med så fint väder. Och sen ä dä ju faktiskt semésteeeer. (lite götlaborgdialekt) Tills imorn. Första passet i baren. Är lite nervös. Det var faktiskt nästan ett år sedan jag stod i den baren och höll på med Oscarsystemet. Men jag ska spela cool, brukar funka ;) Nu ska man kanske styra upp sig lite, sitter i mjukisar...


Tjingeling!

ps! Var är Sara i mitt liv, puttsväck helt plötsligt efter ha funnits tjugofyrasju. STRANGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0