inget depp bara reality-check!

Det är sjukt, håller med Sasha att man måste nog datanörda lite innan åäö kommer naturligt. Bara förra meningen var jobbig. Har haft en lite numer obligatorisk deppdag. Får alltid det när jag varit utomlands och sen kommit hem. Men hemma är verkligen underbart. Väntar bara på att mitt liv ska sätta fart på allvar.

Nästa vecka är jag barista och sushi/tårtbakerska, för att sedan övergå i den lite mer planerade bartender på utebaren på Grönan. usch vad det ska jobbas i sommar. Har dock fattat  att allt inte riktigt kommer bli som innan, men det är ju så det funkar. Och kanske blir det till det bättre...

Har idag iaf köpt en ny telefon, får den på torsdag!! tills dess har jag ett tillfälligt nr, 0708-726035. Men sen är det samma gamla som gäller =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0