Sneak a peak

Har lite dötid innan jag ska till banken, blev frulle hos Italienarna och nu lyckades jag övertala Maurizio att få låna datorn. Egentligen vill jag ut och "investera" i ngt kul till Sicilien, men nej. Jobbade igår. Första gången med ordentligt ös, det var kul! Synd att det brister på vissa kunskaper, men man lär sig efterhand? Får sån prestationsångest. Igår låg jag i sängen, helst slut men kunde inte sova eftersom jag om och om igen gick igenom vad jag gjort för fel.

Det värsta är att sånt inte går över, är det inte över jobb så är det över konversationer, plugg eller annat. Hoppas man växer ifrån det där.

Glad att umgås med Sasha i tisdags, hon gör mig glad. 
 
Undrar vad som hände med Blondie igår, det har spånats om rejäl fylla, annars brukar man få en godnattsamtal, men icke!

Kommentarer
Postat av: Michaela

SKRIV Dååååååå

2009-06-17 @ 18:29:15
Postat av: Michaela

SKRIV Dååååååå

2009-06-17 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0