sicilien

Sagt och gjort, nu är vi här. Började stadigt. Känner hur vi vacklar men det finns hopp om den kommande veckan. Sviker vädret är jag rädd att humöret gör likaså. Jag och sis ska väl imorgon eller fre tidigast känna av nattlivet. Har nog inte mött många personer under 27. det bådar inte gott för fullt ös medvetslös. 

Maten är iaf nice och vinet likaså. Har varit oerhör kulturella och har redan sett alla höjdpunkter i Sicilien men vi har fasen inte badat en enda gång. Det blir det nog mer av imorgon, och förhoppningsvis lite snorkling. Okey, jag gör det som ett löfte: IMORGON SKA JAG BADA, om det så regnar. Syrran har redan lyckats lägga upp en massa bilder, ska se ifall jag hittar dem. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hjärtat,

Kul att du är igång igen, så vi får följa dig på er resa. Tålamod är ett underskattat ord. Här är väldigt tyst o tomt.

Saknar dig.

kramar mamma

2009-06-25 @ 05:28:19
Postat av: mamma

Vad händer med uppdateringen :), inga bilder, ingen text.Har kört hela helgen men är nu ledig och ska ut o njuta av solen. Planerar en inlines utflykt, det blir nog skakigt... Nu vill vi ha en uppdatering och livstecken.



puss puss

2009-06-28 @ 10:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0