Ny kamera

Jag verkar ha blivit en tekniknörd. Det jobbiga är att jag inte är så bra och ärligt talat inte intresserad nog för att lära mig alla fiffiga detaljer. "Jag vill ha en kamera man bara sätter på, klickar och så bli det jättebra bilder. Det blev en Sony 12 megapixlar. Tack mix för en uppskjuten studentpresent. Nu ska jag bara lära mig den också. Typiskt, jag som precis börjar haja min nya telefon.


Nu ska jag träffa sara för en fika och bildbyte. Tråkigt med en snabbis, men det är väl bara att acceptera och va glad? Nästa måndag, alltså måndag efter midsommar blir det Sicilien. Får jobba tusan nu så jag har lite cash, vill gärna ha ngt fint nytt med mig ner :)

Nu ska det pysas.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Glöm inte ett maffigt minneskort(Claes Ohlsson)

Samt batt.ladd. när Du åker...virrhöna..

Puss/paps

2009-06-11 @ 10:22:12
Postat av: Sara

Blev ju ingen snabbis :D

PUSS

2009-06-11 @ 13:31:36
Postat av: michaela

ja kan va en snabbis, not

2009-06-11 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0