La Playa

storm och oväder på den soliga playan, idag har "vädret" skiftat. Though we all saw it coming, sooner or later. Men vi har tagit oss igenom dagens pärs med en aningen snyggare bränna. Ligger man på playan får man dessutom insikt om saker. Som att det är dags att börja springa lite. (haha, inte första gången den insikten kommer) Målet till hösten är att iaf vara hälften så snygg som syrran, då skulle jag vara nöjd ;)

Har köpt ett superfint, lite transparent, svart linne från Zara, jag vet det finns säkert hemma också, men jag lyckas på ngt sätt nästan alltid få med mig ngt hem från Zara när jag är ute och reser. Lite gammeldags stil på det sådär =) 

Är riktigt sugen på att köpa ett par cykelbyxor nu, funtar på om man ska klippa av ett par lacktights, insprirationen flödar. Hmpf.  

Vilken lyx det känns, sitter på en sval terass, men utsikt över hela Palermo, tar det lugnt, surfar lite. Jag har semester helt enkelt. Kika på bilderna så förstår ni.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0