Vem bryr sig?

Undrar om jag ska lägga ner den här bloggen? Kan kanske bli bättre nu när jag plockat ännu ett vuxenpoäng :) Jag har nämligen skaffat mobilt bredband. ska bara få det att funka också.

Oväntat bra utgång igår med blandad kompott med ställen. Började med pizza och bio (The proposal, som btw var oväntat bra) med bea och traskade hem sådär i 5 snåret från spyan.

Härligt förresten att jag blivit sådär knasigt paranoid när det gäller vissa saker. Igår trodde jag att Blondie var arg på mig för att tandborsten inte var i skåpet som det skulle. Förklaringen blev att han var mörkrädd. Haha, han kommer mörda mig nu.

tredje reserv på PA i LUND. JAG ÄR SÅ GLAD. Stor sten som lättats. Nu gäller det bara att folk hoppar av så jag kan hoppa in... knäckt jag kommer bli om det visar sig att jag inte gör det.

nu ska de latas vidare,
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Keihla

LÄGG INTE NER

2009-08-14 @ 23:39:05
Postat av: hahaha jag döööööööööör

http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/gallery_popup.php?igid=5207&iid=303885&pageNum=1

2009-09-18 @ 23:02:48
Postat av: Anonym

nej gör inte det! Vilken fin header, om det är du till vänster på headern så är du vacker!

2011-12-19 @ 13:07:58
URL: http://mathildewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0