Aktiv dag?

Vet jag inte riktigt om jag vill kalla det. Men jag gick upp vid tio, trots att det är min lediga dag. Kom då också på att dagen blir så mkt längre. Har hunnit sola i brunnsviken med Kela, joggat en runda (dödsvarmt), tvättat, städat lite, handlat och såklart tvättat min fina cykel. Kan inte bärga mig, vill se om den ser lika fin och ren ut som den gjorde när den var blöt.

Under solningen läste jag Demo, vet inte om jag tycker att den är lika bra som elle men den håller absolut klass =) Men det skapade ett visst begär. eller rättare sagt, höjde tempot av begäret. Vill shoppa<!!!! Men nu gäller det bara att jobba gärnet som för övrigt verkar komma att bli en bra träningsform, har ont i hela kroppen efter att burit in en massa mariestad och skit.

Nu ska jag vila lite, ikväll lutar det mot kvalitetstid med min älskade Beeflee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0