Sommarväder

Så vaknar man pigg som en nötkärna, tar en powerwalk runt djurgården och tänker "fan, idag skulle det varit såå jävla skönt att bara ligga på mormors terass, sola och läsa". Nädå, har varit på jobbet typ hela dan.. inomhus och utan fönster. Funderade allvarligt på att spendera kvällen med en snygging, i teorin är han jäkligt het.
Men jag skulle behöva intagit en större del alkhol för att få upp suget på honom igen.

Kollar på CSI, en överhet serie. Ny snygging att kolla in när man lördags-nördar. Nästa vecka blir intensiv... ska bl.a. skriva upp. Ah, ska försöka hålla käften om när. Blir bara mer nervös när alla vet om när. På onsdag ska jag och Paulina har inneboende, från finland. Ska skärpa mig men jag avskyr finlandssvenska och har moralissues. Eftersom klassen ska till Lousiana, danmark på fredag så ska de "självklart" med. PROBLEM:
 - de har inte fyllt 18
 - då måste vi alltså åka hem på kvällen och inte festa
- man kan väl inte lämna dem? eller??
  - jag blir sur och paulina surare som grinar på att jag vill stanna, paulina erbjuder sig att åka hem med dem..
 -  jag avskyr finlandsvenska.

Ah, det får bli nästa veckas problem, nu ska jag mest njuta av min chailatte och mina två bitar 70% choklad.
imorgon börjar mitt nya liv, har kommit igång med träningen, nu ska bara de jävla sötsakerna ut ur mitt liv...
det börjar ju närma sig med Barca så... Grrr dax för CSI-hetingar!




Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får en fortsatt bra kväll :D

2008-05-03 @ 22:34:55
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, det var verkligen underbart väder idag! :D
Önskar att det alltid kunde vara så :D
Man blir så lycklig!

2008-05-03 @ 22:35:50
URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Röven

Det är 16 på skitmånga ställen i DK

2008-05-05 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0